Top Blogi

niedziela, 27 marca 2011

Pora uzupełnic wpisy



                                                    Jajecznica na mleku z cebulką

                                           2-3 jajka rozbełtac w naczyniu,dodac pół szklanki mleka ,przyprawy ja uzyłam warzywka(Vegety) ,cebulke poddusic na suchej patelni(podalc odrobina wody ,aby sie nie przypaliło),dodac jajka ,mieszac az sie zetną .Posypac szczypiorkiem


Próba przed świetami
żurek,brakuje mi tu grzanek, ale i na to jest sposób,zrobię to pokażę


Jeden farsz mięsny a kilka pomysłów podania


Klops kukułecze gniazda


Pulpety w sosie beszamelowym


Kotlety mielone ,pieczone w piekarniku


Te same kotlety z sosem pieczarkowym



i moje kocie wygrzewająca sie w słońcu




Podstawowy  przepis na farsz mięsny
porcja na 0,5 kg  mięsa mielonego wg własnego smaku u mnie z uda indyczego


0,50 kg mięsa mileonego
1 jajko
2 łyżki otrębów żytnich lub jakie mamy
przyprawy wg wlasngo smaku,sól,pieprz,przyprawa do mięsa mielonego,czosnek,papryka słodka i ostra,oregano,lubcvzy itp ....

Mięso wymieszac dokładnie .Foromowac kotlety ,pulpety lub klops.

Kotlety piec na papierze do pieczenia około 20 minut, z czego 10 minut z jednej strony i kolejne z drugiej strony w tem 180 *C.

Pulpety wrzucic do wywaru z warzyw ,gotowac około 15 minut.
Klops ,częśc miesa wyłożyc spód foremnki ,ułożyc gotowane jajka,ja jeszcze ułożyłam paseczki cieńko pokrojonej wołowiny i przykryc pozostała częścia mięsa mielonego.Piec w 200 *C około 1 godziny



                                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz