Top Blogi

czwartek, 3 marca 2011

Tłusty(chudy) czwartek ..

jeszcze nie zjadłam paczka i mam nadzieję,że sie nie skuszę...mam silne postanowienie nie dac sie podejśc ...




Propozycje na całodzienne menu ... Faza II P




  Moje I sniadanie dzisiaj - serek wiejski Piatnica ,lekki 3% , chlebek prazona cebulką ( przepis tu ) ,wedlina drobiowa niemielona ,gotowane jajeczko ...

Moje II śniadanie ,ryba w galarecie ,warzywka dzisiaj  oddac rodzinie


Obiad - duszona wątróbka drobiowa w gęstym sosie pietruszkowym


Cebulkę pokroic w pióra,wrzucic na rozgrzana suchą teflonowa patelnię i chwilke podsmażyc,podlac odrobiną wody,żeby sie nie przypaliła.
Umyc wątróbke i dołozyc do cebulki,smażyc az sie zarumieni ,wtedy podlac woda i dusic pod przykryciem około 10 minut.Nastepnie dosypac posiekana pietruszke (ilośc wg uznania),przyprawic sola ,pieprzem ,chwilke poddusic ,nastepnie w łyzce wody rozrobic pół lyżeczki mazeiny i dodac do sosu.Gotowac na małym ogniu ,aż sos zgęstnieje ..Podawac z chlebkiem dukanowskim lub bez jak ktos lubi.

Kolacja - Pyzy z mięsem



Przy tym wypiłam około 2,5 litra wody niegazowanej ,kawę z mlekiem
i zjadłam deser piankę ,jak namiastke tłustego czwartku,bez pączka 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz