Top Blogi

piątek, 3 czerwca 2011

Bomba truskawkowa

Bomba to nie mój pomysł ,przepisy mozna znaleśc w necie bez problemu.U mnie jest tylko mała zmiana w biszkopcie,zamiast mazeiny ,dodałam kisiel truskawkowy ;-) przez to smak tego deseru ,  jest wybitnie truskawkowy... a piankę nafaszerowałam świeżymi trukawkami ...
                       

Niestety zrobiłam za mało pianki jogurtowej i musiałam szybko dorabiac ,bo wczesniejsza mi juz tęzała i dodałam odrobine za mało żelatyny do drugiej porcji ,stąd dół deseru jest lekko za luźny ....na moja miske musze użyc 5 jogurtów naturalnych ;-)


Krokiety z miesem( a dokładnie z klopsem ,który piekłam dzien wcześniej)
Usmażyc nalesniki,kroic klopsa w plastry i zawinąc w placki,podsamzyc na patelni az farsz bedzie ciepły..Polac ketchupem bez cukru

Pulpety pieczone w piekarniku.Cos dla odmiany ,pulpety tym razem ułozyłam nablaszce w piekarniku i zapiekałam około 10-15 minut w tem. 180*C ,gotowane juz mi sie znudziły ..Przepis na pulpety z tradycyjnego przepisu na mielone ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz