Top Blogi

wtorek, 10 września 2013

14 dzień

To już 14 dzień jak pilnuję tego co jem ,mimo iż  jest to bardzo trudne z braku czasu na  przestrzeganie pór posiłku co za tym idzie powolny spadek wagi, ale nie martwi mnie to, czuję nareszcie komfort tzw "płaskiego brzucha". Chyba potrzeba szoku ,żeby zacząć myśleć o zdrowiu.
Nie tworzę nowych potraw, wykupiłam dietę i staram się jeść wg planu.Na razie nie będzie przepisów(chronine są prawnie) co najwyżej wrzucę jakieś zdjęcie bez szczegółów.

Moją ulubioną potrawą ostatnio jest kuskus na słodko z rodzynkami i filetem z kurczaka.Jem na zimno ,bo zwykle szykuję sobie dzień wcześniej ,żeby w pracy zjeść szybko.

a na śniadanie uwielbiam grzanki z cukinią,pomidorem i chudą wędliną z bułki grahamki.

Plan mam taki,każdy dzień zbliża mnie do wyznaczonego celu i małymi kroczkami postaram się tym razem cel osiągnąć.

1 komentarz:

  1. Wytrwałości! Pamiętaj, że wszystko zależy od CIEBIE! :)
    Zapraszam na mojego bloga o odchudzaniu, zdrowym stylu życia itp. :)

    OdpowiedzUsuń