Top Blogi

środa, 26 listopada 2014

Odchudzone menu

Chora, więc mam trochę czasu na przejrzenie swojego archiwum i zaproponowanie kolejnych propozycji na zdrowe odżywianie.Zaznaczam, że są to moje sugestie i pomysły, nie jestem profesjonalnym dietetykiem, więc na pewno nie są idealne, ale jak tak jadłam to chudłam.Grunt to nie przesadzać z ilością, przestrzegać odstępów między posiłkami,u mnie co 4 godziny, zmniejszyć kaloryczność, zamienić białe pieczywo,ryż, makaron na ciemne, dołożyć więcej warzyw ,owoce do 16 , i co będę cały czas powtarzać do znudzenia, włączyć aktywność fizyczną, czy to spacery, rower lub ćwiczenia w domu , filmiki dostępne na you tube w wielu odsłonach.


Na śniadanie

grzanki z chleba pełnoziarnistego  2 szt
serek wiejski (Piątnica) ................ 80 g
dżem truskawkowy ...................... 23 g
kawa z mlekiem ........................220 ml
jabłko małe.................................... 1 szt


 Na drugie śniadanie mix sałatkowy z dresingiem z oliwy z oliwek lub jogurt naturalny i grzanka z chleba razowego
 Obiad

 Makaron pełnoziarnisty ......................... 75g (suchego) lepiej uzyć 50g
cukinia grilowana .................................100 g
ser żółty starty ....................................... 10 g
sos neapolitański z miesęm z indyka ........... 135 g
Kolacja  kefir z ogórkiem i koperkiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz