Top Blogi

niedziela, 15 maja 2011

Ciasto na niedzielę

                                                                     przepis stąd

Ja użyłam kwadratowej tortownicy i zabrakło rolady na dokładnie wypełnienie blaszki ,no i galaretki nie upilnowałam ,a nie chcialam zbytnio jej ponownie podgrzewac ;-) nastepnym razemj zrobie to lepiej

ale i tak  jest sie czym delektowac przy niedzielnej kawuni z rodziną ..

Obiad (pomysł własny)

Filet z indyka w sosie beszamel
gotowana marchemwa juniorka


Fileta z indyka pokroic w drobne paseczki,przyprawic wg własnego smaku,podsmayżc na patelni.Sos beszamel,przygotowac w oddzielnym naczyniu
składniki na sos:
1 szklanka mleka
1 płaska łyzka mazeiny
pieprz bialy
gałka muszkatułowa
sól
Mazeine wymieszac w mleku,dodac przyprwy wg uznania i zagotowac mieszając ,aby nie powstały kluski...
Marchewke ugotowac w osolonej wodzie,odcedzic.
Mieso wyłozyc na talerz,obok marchewke i polac sosem ..


2 komentarze:

  1. można wiedzieć, jaka jest zawartość rolady? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie jest dżem truskawkowy z dodatkiem mazeiny i fruktozy ( co prawda fruktozy nie powinno sie ,bo to jednak też cukier,ale w takiej ilosci to i owoc z dżemu i ilośc fruktozy nie zaszkodzi...mozna zrobic dżem dukanowski ,wtedy bedzie bardziej wg zasad...Ja zaczynam wypracowywac swój wlasny styl odzywania w oparciu o dukana,i powoli zmieniam co nie co ,ucze sie nie eliminując wielu rzeczy ...jak na tym wyjde, to sie okaże za jakis czas ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń